Clica l'enllaç per col·laborar

dilluns, 16 de març del 2009

Gestions realitzades per l'asfaltatge del Carrer Empordà

Aquest matí m'he posat en contacte amb responsables municipals.
Hem tractat l'estat en que han deixat el paviment del carrer.
Se li ha demanat si la feina d'asfaltatge havia acabat i qui era el responsable.
M'han confirmat que els arranjaments estaven acabats.
M'ha dit que el titular era el Ministeri i que no era un asfaltatge del carrer sinó que hi havia una part de l'asfalt malmès i s'havia de restaurar.
Han deixat unes parts de l'asfalt més alt, això és habitual ja que amb el pes dels vehicles el nou asfalt s'aixafa.
Hi ha un canvi de color entre l'asfalt nou i el vell, però això amb els dies això disminuirà.
També m'han informa't que es va fer una bustiada als veïns del carrer Empordà per informar-los de l'asfaltatge.
Les explicacions del responsable de l'Ajuntament m'han semblat coherents i esclaridores.
Si algú vol dir la seva o que fem arribar alguna cosa als responsables municipals, té la bústia de correu a la seva disposició.

El President.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada